Často kladené otázky

Odpovede na otázky, ktoré vás najviac zaujímajú.

Ako a kde vás nájdem?

Nájdete nás v dohodnutých časoch v priestoroch Creative Labyrinth na Šustekovej 49 v Bratislave.


Čo ak nemám partnerku, môžem prísť na vaše akcie?

Dojo je komunitné miesto, v ktorom sa hlavne stretávajú ľudia s rovnakými záujmami. Preto chceme, aby väčšina podujatí bolo prístupných aj pre jednotlivcov, ktorí sa chcú zoznámiť, dívať sa a vychutnávať si krásu viazania, alebo prvýkrát niečo vyskúšať.

Najlepším miestom pre jednotlivcov sú Open Jamy alebo miniWorkshopy základov viazania. Akcie, ktoré sú párove, to majú uvedené v registrácií. Aj na ostatné akcie je možné prísť ako jednotlivec, ale budete si musieť na mieste nájsť niekoho do páru. Ak hľadáte niekoho do páru ešte pred akciou, ozvite sa nám alebo napíšte priamo do diskusie k podujatiu alebo do skupiny na facebooku .

Nemám laná, dajú sa požičať?

V dojo takmer vždy nájdete plne opracované laná v rôznych kvalitách. Odporúčame však spýtať sa na ne vopred, prípadne si ich rezervovať. Okrem rôznych lán nájdete u nás aj iné potreby z našej produkcie ako sú kruhy, vosky, prípadne bambusy.

Ak si nie ste ešte istý, či sa budete viazaniu intenzívnejšie venovať, a teda nechcete laná hneď kupovať, nájdete u nás vždy pár kusov aj na zapožičanie.

Ako zistím, či je akcia vhodná aj pre začiatočníka?

Pre ľudí, ktorých zaujíma téma viazania a zväzovania (shibari), organizujeme open jamy, ktoré sú otvorené pre všetky úrovne účastníkov. Je dokonca vítané, ak prídete len ako divák a snažíte sa vcítiť do atmosféry jamu.

Pri všetkých workshopoch je napísané v popise akcie, na akej úrovni by mal účastník byť. Platí, ak človek ešte nikdy neviazal, nemal by sa účastniť iného ako workshopu pre nováčikov.

Je potrebné sa na každu akciu registrovať?

Pri každej akcii je uvedené, či je potrebná registrácia. V evente na facebooku alebo na našej stránke nájdete odklik na registračný formulár.

Ako zistím, či moja registrácia prešla a mám rezervované miesto?

Po registrácií vám iheď príde email o prijatí registrácie. Následne po predschválení aj výzva na úhradu vstupného (ak platíte prevodom). To znamená, že je vaša účasť potvrdená, a čaká sa len na úhradu. Následne vám príjde potvrdenie registrácie. V prípade, že ste sa nevošli do zoznamu registrovaných, ale ste len náhradník, alebo z akéhokoľvek iného dôvodu je vaša registrácia zamietnutá (napr. neprijatá platba vopred), nepríde vám potvrdzovací email.

Je možné registráciu zrušiť?

Áno. Prosím vždy informujte vopred o tom, že sa podujatia nezúčastníte. V opačnom prípade sa môže stať, že pri ďalšich podujatiach bude vaša registrácia automaticky odmietnutá z dôvodu nespoľahlivosti, a budú uprednostnené iné registrácie. Na zrušenie registrácie sa môžu vzťahovať individuálne storno podmienky.

Workshopy, pri ktorých je povinná platba vopred, sú viazané na počet miest alebo na lektorovanie zahraničného lektora, preto v prípade storna je na vás nájsť za seba náhradníka.

Storno

Pokiaľ je workshop s platbou na mieste, stači nám emailom alebo cez FB oznámiť, že neprídete. Pri opakovanom rušení registrácií alebo nekomunikácií je možné, že vám ďalšia registrácia bude zamietnutá alebo vám bude pridelený štatút náhradníka.

Zdieľať článok: